» Veckan lider mot sitt slut «

Tänk vilken skillnad det är mellan olika dagar, igår var jag så sjukt effektiv och hade tränat, ätit och städat innan klockan slog nio på morgonen. Idag har jag dragit mig i sängen och knappt kommit igång ännu. Idag vill jag filma och redigera JV för jag vet att den här helgen är helt fullspäckad. Jag ska försöka göra så gott jag kan! Men först har jag en del att ta tag i och har därför inte startat datorn, men såfort jag gjort det ska ni få se mer av min nya häst som är typ en hund. Den springer ju så glatt o viftar på svansen haha.. Så nu har jag både en ko och en hund i mitt stall på SSO, perfekt. Eftersom jag mobilbloggar har jag inga roliga bilder att visa men jag gjorde ett facebooktest precis, alla vet ju att dem är högst vetenskapliga och stämmer ;) Jag är tydligen en musa?
 
 
Alla beundrar mig och vill vara som mig, världen ska vara tacksam över att jag finns! Tack för självförtroende boosten men inte en människa kan stämma in på den texten, möjligtvis de som ser en person på ytan. Brukar ligga och göra massor av sånna här tester när jag har tråkigt, är jag ensam? ;) 
 
Ha en bra dag, snart helg! <3


Vad kallas Goldrain?

2015-04-09 // 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback