» Bröloppig! «

Varför heter det bröl lopp? Alltså brölar gör väl älgar och loppor är ju inte mysiga. Bakomliggande betydelsen är alltså loppiga älgar, usch! Haha okej jag är skit trött i huvudet efter att ha redigerat nästan hela dagen. Undantag några få timmar då jag umgicks med en vän och spelade soccer physics och lekte runt i poolen (som iförsig inte är helt klar ännu men vi hade kul endå med vatten upp till låren haha).. 
 
HURSOM det jag skulle berätta var att jag som sagt var på fest igår, avvek från levlingen och roade mig istället (dumma nemo) förstår ni varför mina hästar inte blir klara nuförtiden? "Jag ska levla" amen sure haha.
 
 
Jätte mysig kväll med dans och mat, någonting jag tycker är kul är att jag känner igen så många namn på SSO! Alltså jag bjuder in folk som vill levla eller så tex oså känner jag igen namnen så väl. Det är skojj, men de vore ännu roligare o komma ihåg varför jag känner igen dem såklart ;) Kommer dit.. Ni vet fiskminnet.
 
Påtal om minnen, de vore jätte roligt om ni berättade ett minne ni kanske har med mig!? Typ när ni träffade mig första gången eller så? Berätta gärna :D
 



Mitt bästa minne med dig är ifrån midsommar, när Nadine visade att man kunde åka rutchkana på ett av bergen och du o ditt fiskstimm hängde på x3 Och att Janni o Sture om jag inte kommer ihåg fel kom efter en stund och att du blev mamma till 11 fiskar elr vad det var xD

Svar: Hahaha ååå <3
Courtney Silverhill

2015-08-11 // 21:17:48

Vilken rolig fråga!
Mitt första(och bästa :)) minne med dig är nog för inte så länge sedan, när du precis köpt morfar. Jag råkade träffa på dig vid Marley’s gård, så jag skrev: Morfar! För vem tycker inte om honom? ;D
Du skrev att ni skulle fortsätta levla och att jag skulle ha det så bra, och du kan inte gissa vad glad jag blev!
Jag var lite hyper under nån minut.... Oj då, nu tänkte jag högt!

2015-08-11 // 22:52:45

Hade vunnit en tävling på bloggen, och strax där efter såg jag dig när ni hade event där Sneakt dragons skulle valla kossor : )

2015-08-11 // 23:20:54

Mitt bästa minne är helt klart när jag, en annan och några drakar hade en kväll på Jorvik när alla dina fans hade gått och vi tävlade, pratade om JV, och du skulle byta till rosa kläder för att du skulle ta kort eller var det nu va Hahah, och jag fick en bild med dig i JV skottet!❤️

2015-08-12 // 01:28:08

Bra fråga!

Första gången jag träffade dig så hade jag presis börjat spela. Jag kanske var i level 10:D Jag hade tittat på några av kims videor och sedan såg jag sneaky dragons ha event vid valedale sjön. Då var du där och jag titta på er som är rätt så creapy stalker tills erat event var slut. Anledningen till att jag kom i håg just dig från hans videos är att du är en så härlig människa med massa energi som bara strålar:)ialla fall, jag gick fram till er och skrev blygt hej, du svara direkt och skrev hej! Jag visste inte vad jag skulle göra så jag kuta där i från HAHAHAHHAHAHAHAHHA. Ha det så bra Nemo:)

2015-08-12 // 01:32:59

Åh, jag hade precis låst upp Dino, så det var inte så länge sen. Du sprang pole... vad det nu heter! xD Sen sprang du till mlc och man följer såklart efter cx, och då så man ju hej. Men jag skrev Coutney istället för Courtney haha... Du hejade iaf tillbaka, man blir alldeles hypad!
Ditt skratt är bäst!! Nästan bättre än mitt... xD

2015-08-12 // 08:12:06

Ett minne var när jag träffade min vän Emma. Vi har tyvärr inte uppe kontakten så mycket nu, men då var det riktigt roligt.

Jag har för mig jag var borta i Moorland, vid Tan. Jag sa "Hej" för det var antingen en kompis, eller någon jag kände igen. Då sa denne Emma hej, och jag har för mig att vi började bli vänner då. Det är kul att man kan bli vänner utav en slump!

2015-08-12 // 08:19:47

Tror du kommer ihåg mitt namn, den är ju så ovanlig xD
Om du kommer ihåg så red vi (med 1000 andra personer) till äppellunden och där bjöd jag på picknick, då sa jag att jag hade gjort rekord på att bjuda mest folkbil picknicken, och när du lärde oss hur man äter korv, det var roligt!
PS: om du kommer ihåg mitt namn så svara xD Jag tvingar dig!!!!! xD hahahahahhahahaha

2015-08-12 // 11:23:26

Mitt första och bästa minne med dig var väldigt länge sedan. Det var når js öppnat och man fick uppdrag med kojan i gröndal. Du var i kojan och jag tänkte "OMG Courteney är här!" (Lol lite fangirl ) så jag sa hej och du sa hej sen började vi prata lite och så. Jag lärde mig verkligen vilken fin person du är. Du har en fantastisk personlighet och jag ser verkligen upp till dig. Du är en så speciell person. Iallafall vi pratade lite och hade roligt. Sen stack vi på picknick och skojade. Men efter det skulle du leva med en klubb medlem och då sa vi Hejdå och red åt varsitt håll. Nån timme senare levande jag i fg och så dök du upp från ingenstans och sa hej. Sen slutade det med att jag tog en bild och sedan red vi på en liten tur och hade glid tävling vid galoppbanan. Det var synd att jag var tvungen att gå sedan. Du var så trevlig. Du kanske vill hänga någon gång igen? Vi skulle kunna rida ut leva och bara flumma runt som förut. Det skulle vara trevligt. Och detta var den bästa dagen sen jag började spela. Jag kollar om och om igen på Kims gamla videor bara för att du är med. Man kan aldrig få nog av dig Nemo. Alla som läser din blogg älskar nog dig, men jag tror jag är lite speciell. Du gör min dag Nemo. När jag är sur, arg eller ledsen så gör du mig le genom att bara finnas. Du är bäst. Massor av kramar ditt största fan/ rita💖😚

2015-08-12 // 21:56:45

Hej jag älskar dina videors

2016-04-04 // 07:35:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback