» ETT ENORMT TACK! «

Jag blir så varm av allt fint ni skriver till mig angående nya serien, det märks att ni verkligen menar det ni skriver. The game of Jorvik har fått ett sånt otroligt välkomnande och jag blir så peppad så jag spricker inför att fortsätta. Jag har suttit vid datorn i så många timmar senaste dagarna, dagarna bara springer iväg men det behövs ibland. Det sjuka är att jag inte ens spelar utan jag bara redigerar och jobbar med det här. Men jag har så jäkla skojj! Era kommentarer är lönen för mödan, ni är grymma.
 
 
 

 
Igår mailade jag vinnaren i korsordstävlingen och väntar på svar, så kika era inkorgar ifall det finns något från mig där :) Så fort jag får inlägget från vinnaren läggs det upp här, är ni spända?
 

 


Jag tror att jag är mest spänd😆😆😆

2015-08-13 // 12:26:47

Kika in på din mail.

2015-08-13 // 12:29:33

Åh,Gud Nemo! Jag älskade din serie jorvikvampyren,men denna värkar jag också älska😍 Har tittatpå första avsnittet typ...10 gånger!XD
När kommer nästa avsnitt??? :)

2015-08-13 // 12:44:05

Hej Nemo

Jag kan säga att du fick mig så imponerad att du kunde göra en sådan bra serie och att jag tycker att det är bra att du tar åt dig alla komplimanger därför att det är 100% sant. Du har utväxlats så mycket i animering att mar man bara tittar på ett avsnitt så fastnar man så lätt att man bara längtar till nästa avsnitt.

Lycka till med serien och jag kommer att följa denna serie med därför att det verkar vara mycket spännande än jorvik vampyren.

Du klarade det

DU TOPPADE JORVIK VAMPYREN!!!

Hejdå och lycka till!

2015-08-13 // 14:38:56

Både jag och min mamma som också spelar sso blev jätteglada i går när ditt avsnitt kom ut:) Vi har någ sätt den några 100 gånger nu😉

2015-08-14 // 02:40:47

Jag kom med i inlägget :D

2015-08-14 // 09:49:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback