» GOJ Podden! «

Hej hej hallå! Tack för era fina kommentarer och stöd, jag känner mig inte som mig själv just nu men jag tror det lägger sig snart. Jag är helt klart otrygg och det gör mig orolig och jag har typ helt tappat motivation just nu. Allt jag kämpar för är att det inte ska sätta sig psykiskt, jag vill dra ner rullgardinerna och låsa in mig när jag är ensam men det gör jag inte. Det hjälper inte att gömma sig. Men låser det gör jag.
 
Idag är det onsdag och ni ska få första avsnittet av GOJ Podden, jag pratar om serien och sånt så att ni hänger med i allt som händer. Spana in den och se vad ni tycker!
 
 
 
 


Den var bra, hänger med bättre i serien nu ;D

2015-08-19 // 09:59:52

Jättebra, nu förstår man mycket bättre. Det var en bra idé med poddar.
Längtar. . . ..

2015-08-19 // 19:35:51

Hahaha i slutet "Det draaar".

2015-08-19 // 19:36:22
» Avery

OCH NEMO HAR GJORT DET IGEN!

2015-08-19 // 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback