» Intervju med en drake - Emma Shortroad «

   De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.


 
 
Namn:
- Emma Shortroad

Ålder:
- 27 år!

Titel i klubben:
- Medlem

Beskriv en vanlig dag på star stable för dig:
- En vanligt dag är att levla och prata med drakarna eller göra bort mig i Globala!

Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben?
- Klubben är så himla mysig, sammanhållning mellan medlemmarna är så underbara, humorn och mycket mer. 

Har du skämmt ut dig på SSO någon gång?
- Haha, massvis med gånger :)

Vilket är ditt favorit event?
- Kurragömma

Berätta någonting om dig själv som kanske inte medlemmarna i sneakydragons vet?
- Jag är helt galen i old fashion klänningar och så fort jag ser en klänning, röd, grön eller svart med vita prickar och en stor volang med spets skriker jag rätt ut och måste ha den! Klänningar for life! 

Vad är det sämsta med att vara med i Sneakydragons?
- När jag är helt ensam inne och ingen drake jag kan ropa efter i klubbchatten! :(

Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på?
- Sneaky Dragons är så underbar som den redan är och det finns inget jag vill ändra på.
 




Åh, fina Korven

2015-08-03 // 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback