» The game of jorvik «

Hallå där! Här kommer massor av information som jag tror att ni undrar över angående min nya serie. 
 
 
  • Hur ofta kommer avsnitten? Svar: Jag kommer släppa två avsnitt i månaden, alltså varannan vecka. Utöver det kommer jag släppa "podd" avsnitt där jag berättar om serien och förtydligar allting så att ni hänger med. Samt bjuder in skådespelare och visar bloopers. Det kommer alltså en film i veckan på kanalen men varannan vecka avsnitt, varannan vecka podd.
  • Får jag vara med i serien? Precis som med Jorvik vampyren så använder jag endast folk från klubben då dem är tillgängliga och vana att prata med mig på teamspeak. MEN om ni använder Sashas öppna teamspeak så kan det hända att jag kastar mig in där om jag har en större scen som ska filmas och behöver mer folk. Sitter du där inne då så plockar jag troligtvis ut dig att vara statist i serien (om du vill). Till riktigt stora scener (om dem kommer) kommer jag skriva ut info och plats på instagram och bloggen och så får de som vill komma och hjälpa.
  • Vem har gjort drakarna? Svar: De fantastiska drakarna är gjorda av Monique Beestar och jag är evigt tacksam över att hon ville göra dem åt mig, Caitikm på instagram.
  • ÄR INTE STURE MED I SERIEN? Svar: Jodå ni kan vara lugna, Sture är med även i denna serie.
  • Vem har redigerat bilden på alla från serien och Taenerys? Svar: Victoire Winterfall har redigerat dem och hon hjälper mig även med seriens story tillsammans med Amanda Wolfdaughter aka Rockmormor.
Har ni fler frågor om serien? Tveka inte att ställa dom så svarar jag så fort jag kan.
 

 


När du ska göra "poddar" kommer du filma dig själv då eller kommer du bara prata när du tex rider runt på jorvik?

2015-08-15 // 16:51:14

Hur många säsonger kommer det bli av "The Game Of Jorvik" ? Jag passar på att ställa några frågor nu, hoppas det inte stör♡♡

2015-08-15 // 16:53:55

Jag tycker din serie är lika bra och spännande som pretty little liars, om du inte sett den serien så är den så himla spännande.
Good done♡♡♡♡

2015-08-15 // 16:57:29

Om man gjort en edit på dig och vill skicka den till dig på något sätt hur ska man då skicka den?

2015-08-16 // 11:09:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback