» Till landet igen! «

Godeftermiddag, är allt bra med er? Jag mår lite sådär, ska tillbaka till landet igen och som ni kanske förstått är det lite saker som händer & sker, därav att jag flyger och far så mycket. Jag ska helt enkelt sätta mig i bilen och åka 50 mil än en gång, haha jag är så trött på den här vägen nu alltså. Blir borta tills på söndag så på måndag hörs vi igen. Det känns på ett sätt skönt då jag verkligen suttit framför datorn hela veckan för att jobba med alla projekt jag dragit igång och som jag har så svårt att slita mig ifrån. Så lite lantluft utan täckning ska bli skönt ;)
 
Fotade alla mina hästar igår, hur fina är dom inte?
Redigerat - Har missat bilden på min lilla starchild :( 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I morgon kommer ett inlägg där jag skrivit om alla planer inför the game of jorvik så håll utkik!
 



Hej Nemo

Synd att du måste åka så mycket skulle också känna mig som du com jag skulle behöva resa lika mycket som du, men hoppas att det blir din sista resa så att du kan få vila lite, gosa med din lilla katt.

Svar: Awh tack <3
Courtney Silverhill

2015-08-13 // 14:46:04

Var är starchild? :)

Svar: Åh nej missat hans bild! :(
Courtney Silverhill

2015-08-14 // 15:30:22

Är Kingen hemma nu? :D

Svar: Bara för fotot :) Men snart tar jag hem honom på heltid! <3
Courtney Silverhill

2015-08-14 // 15:40:49

23 vackra hästar!
Skulle bara säga att jag är imponerad att du levlat hela 3 (!!!) ponnysar! Jag äger en, men köpte de sista två levlarna till henne. Impressed!

2015-08-14 // 16:44:28

Araberna posar så vackert så!

2015-08-18 // 15:55:01

Araberna posar så vackert så!

2015-08-18 // 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback