» Update «

Hej på er :) Jag är hemma igen, har köpt mig en ny häst och vill inget annat än att spela och redigera.. MEN jag fick dåliga nyheter igår och kommer behöva åka iväg i morgon igen.. Det minsta man vill är att komma hem utvilad och lycklig efter en semester och så händer det här, men thats life det är bara o hänga med. Men tills dess ska jag försöka spela litegrann om jag hinner, idag på dagen ska poolen bli helt klar och jag måste tvätta och packa IGEN men sen hoppas jag att jag bara får en lugn kväll vid datorn. Vi får se hur det blir helt enkelt.
 
Men som ni förstår så har jag inte hunnit tidsinställa eller liknande så jag ska försöka blogga så mycket jag kan innan jag åker i morgon men över helgen blir det troligtvis tomt, om ni vill ha mer livstecken från mig får ni spana in min instagram (CourtneySilverhill_official), sen hur aktiv den blir över helgen är svårt att säga..
 
Men ta en titt på min nya häst Firestone, hon är så himla vacker!
 
 
 
 
Vi har än så länge bara lunkat runt i ridhuset och utomhus utan press, jag vill lära känna henne innan jag ställer krav. Men hon kommer levlas flitigt snart och i framtiden kommer hon bli min tävlingshäst.
 

 
Angående The game of Jorvik så hade jag ju räknat med att kunna redigera mycket mer än vad jag gjort men första avsnittet kommer troligtvis nästa vecka, båda versionerna blev helt färdiga igår nämligen. Men med allting runtomkring just nu så behöver jag försöka koppla bort den stressen, annars orkar jag inte. Men jag VILL släppa första avsnittet på onsdag och göra klart avsnitt 2 innan dess.
 



Heej Nemo! Hur går det med tävlingen? Vill delta men kommer inte på ett av orden, kanske kan skicka in mitt inlägg ändå... Men känn ingen press finis <3 jag tror vi Nemo fan blir glada bara det kommer upp inom typ ett år x) hehe

Svar: Skicka endå! Du kan vinna även om du inte har alla rätt :) Tar den med mest rätt om ingen lyckas med hela korsordet <3
Courtney Silverhill

2015-08-06 // 11:48:30

Firestone *-* Såå söt! Trevlig resa igen då, haha. Längtar ihjäl mig till The Game of Jorvik! :D Det KOMMER att bli bra, det här jag bestämt xD

2015-08-06 // 11:50:12

Heeej Nemo<3
Älskade värkligen din förra serie jorvikvampyren... Jag hoppas att du hinner att spela lite ikväll. Om det var ok skulle jag gärna vilja träffa dig någon gång! Det skulle betyda såå mycket! Hälsa Sture och alla andra i SD. Ha're gött

2015-08-06 // 14:43:30

Vad som än har hänt så stakars dig Nemo stressa inte med att få ut första delen i The game of jorvik,gör det när du hinner.

2015-08-06 // 15:49:21

Heej bästa Nemo! Jag döpte Morgan häst till firespirit, så kollade jag här. Våra kanske är sysslingar, pysslingar eller pryllingar eller kanske bara kusiner😂👍🏼

2015-08-06 // 20:25:30

Heej bästa Nemo! Jag döpte Morgan häst till firespirit, så kollade jag här. Våra kanske är sysslingar, pysslingar eller pryllingar eller kanske bara kusiner😂👍🏼

2015-08-06 // 20:25:57

Heej bästa Nemo! Jag döpte Morgan häst till firespirit, så kollade jag här. Våra kanske är sysslingar, pysslingar eller pryllingar eller kanske bara kusiner😂👍🏼

2015-08-06 // 20:26:24

Vart åkte du nu då`?

2015-08-08 // 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback