» Vinnaren i min bloggtävling! «

Tusen tack till alla som deltog i min korsordstävling! Här kommer vinnaren med sin gästbloggning.
 
 
Hej! Mitt namn är Sofia Disconight.
Jag bor i Valedale med mina hästar och min bästa vän Tilde Snowdawn. Jag har spelat sso i ca 3 år och det var min irl kompis som gjorde så jag började spela. Klubben jag är med i heter Azul Bears och det är Tilde och jag som äger den, och just nu letar vi aktiva medlemmar som gillar att ha kul med klubben. Om du vill gå med i Azul Bears kan du ansöka HÄR. På sso gillar jag att levla vara med kompisar och vara med klubben. Jag finns oftast i Valedale (när jag inte är ute på äventyr) om ni vill säga ”Hej” eller något. jag skulle bli jätte glad om ni skulle vilja följa mig på instagram, om du vill det klickar du HÄR. Det är både ett sso och irl konto.
 
 
Tack för din gästbloggning och stort grattis till vinsten! 
 



Tack för att jag fick gästblogga och tack för att jag fick delta😘❤️

2015-08-14 // 08:09:33

Grattis Sofia Disconight till vinsten av gästbloggningen💖 Hoppas vi ses nån gång på sso men till dess, Hejdå!😍

2015-08-14 // 08:09:42

Tack så jätte mycket, vad gullig du är😘 jag finns på AirStar om du vill träffas någon gång😊

2015-08-14 // 08:27:27

Grattis :)

2015-08-14 // 09:52:43

Sofia din insta är privat ♡?

2015-08-14 // 09:53:50

Fin grattis jag har träffat dig i sso

2015-08-14 // 10:55:50

Tack så jätte mycket. Ni är så snälla☺

min insta är privat men jag godkänner de flästa😊

vad kul att vi har träffats☺ dock så har jag ett väligt kort minne så jag kommer tyvärr inte ihåg det😕😁 tex när jag är i skolan och har varit på en lektion såglömmer jag helt bort vad vi pratade om på lektionen😂 jag kommer ju ihåg lite men inte det viktiga😂

2015-08-14 // 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback