» Fettisdagen! «

Hallå där!
 
 
Fettisdagen idag, har ni ätit någon semla ännu? Jag har huvudvärk så tänkte hålla mig borta från datorn faktiskt. Har en del annat som behöver göras idag. Igår satt jag hela dagen med våra dressyrprogram, jag håller på och gör om systemet och programmen vilket innebär att dem måste filmas och redigeras om m.m. Så höll på hela dagen med ett program igår typ haha.. Men ska bli så skönt när det är klart. Och mycket snyggare och proffsigare än dem gamla. Kommer lägga mycket tid på dem just nu så jag får se hur jag hinner med JV denna veckan. Och bloggen. Nått inlägg om dagen iallafall såklart. Så nu vet ni det! Ikväll ska jag ha en orientering med klubben, ska bli jätte spännade att se vad dem tycker om det. Igår hade jag vattengymnastik vilket var omtyckt. Vi hade jätte skojj! Var så kul att höra deras panik skrik vid lekarna haha.
 
 
 
 
 
 
Gymnastik blandat med lekar och avslutade med ett glas vatten. Vatten, vatten, vatten <3
 

 
Är ni nyfikna på ett av de nya programmen finns film nedan. Snyggt va?
 
 
 
 Så mycket jobb bakom detta, men det är fantastiskt roligt :)
 



Tycker du hat fjord ett jätte bra jobb med dressyrprogramet och jätte snygg video. ❤️

Kram kram

Svar: tack :) <3
Courtney Silverhill

2015-02-17 // 22:31:06

Åh, Gud så fint dressyr-program😱❤

Svar: Tack :D
Courtney Silverhill

2015-02-18 // 06:09:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback