» Gårdagens uppdatering på Alicia! «

Nu kan vi äntligen ta hand om våra hästar! Eller iallafall mata dem. Kingen var såååå hungrig efter att ha svultit i flera dagar så jag fick ge honom ordentligt med morötter och hö. <3
 
 
 
Nu är vi även i level 2, woop woop.. Bara 8 levlar kvar till avel ;)
Nästa vecka hoppas jag att dem släpper shoppen.. Hade jag varit dem som släpper spelet nu så hade jag fixat den direkt för att tjäna pengar. Som jag förstått det så har dem det lite tajt nu och det är förståligt. Så varför inte ge oss en shop så vi kan gå loss på alla kläder? ;) Vet inte 100 hur de funkar med shopparna men tror man handlar från sin ranch iaf så det borde ju gå :) Längtar tills nästa vecka!
 


 


Mst man ta in pinkod och så för att man ska kunna registrera? Du sa nått om det i videon, att man behövde typ koreanskt person nummer. Men det har väl inte du?

Svar: Nej alltså det behövde man förut men nu är spelet omstartat efter att ha legat nere och öppen för alla och inte bara de som bor i korea :)
Courtney Silverhill

2015-02-16 // 08:21:06

Hej Nemo!! ❤️
Jag har lite frågor om Alicia Online,
Hur lär man känna hästen bättre?
Hur tar man hans om den?

Det var mina frågor, Nemo du är...BÄST!!!❤️🐎

//Ebba G

2015-02-16 // 14:47:24

Hej Nemo! Jag är verkligen intresserad utav Alicia Online. Jag har skapat konto,profil osv. men jag kan inte installera det? Jag trycker på den länken som dem skrivit går snabbast men den vill inte ladda, alltså det står bara "Connecting"? Hände det dig med? Har du kanske någon video när du installerade den? Tacksam för svar! :)

Svar: jag laddade ner det via Utorrent :) Kram <3
Courtney Silverhill

2015-02-16 // 16:21:31

Förstår inte riktigt hur man tar hand om hästen. Hehe...

Svar: En knapp nere till höger där de står Care :)
Courtney Silverhill

2015-02-16 // 19:03:18

Skulle inte du kunna lägga upp en video på hur man laddar ner det? Funkar inte på mig så jag måste gjort något fel... :p <3

2015-02-17 // 19:49:19

Hej Nemo, hur matar man sin häst? ;)

Svar: Du har en knapp nere till höger där de står Care :)
Courtney Silverhill

2015-02-18 // 06:50:21

Asså jag kan inte spela det det står bara connecting på gametree faild när jag ska logga in :c Vet du vad jag ska göra?

2015-02-19 // 18:19:52
» Wilma

Hur laddar man ner Alice online? jag har försökt men de blir något fel, förklara för mig snälla på min kik haha jag heter WilmaSandin :P PS stort fan <3

2015-02-19 // 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback