» Jag är trött på starstable «

Alltså jag har insett hur trött jag är på starstable, har hänt en del saker som gjort att jag bara är så trött på allting med det ungefär. Alltså jag kommer inte sluta spela, men är bara irriterad på så mycket med spelet.
 
  • EN person har hittat min identitet och skapat 8 olika konton och börjat följa min PRIVATA instagram samt facebook. Jag har mailat SSO och bett om hjälp men inte fått ett enda svar på snart 2 månader. Hur personen fått tag i min identitet vet jag inte alls då nästan ingen på SSO vet ens vad jag heter i förnamn. RESPEKTLÖST så in i helvette då jag om och om ber folk att respektera att jag inte vill bli hittad.
  • SSO har släppt mina älskade stjärnglasögon som var det unikaste några få personer hade på spelet. Det var även en lifetime present som man fick tag på för länge sedan. Vi har alltså betalat extra för att få bli lifetimes och blivit lovade unika saker som de plötsligt delar ut på ett 20 sekunders uppdrag till ALLA. Även mailat om detta och inte fått ett svar.
  • Folk sprider lögner om mig i globala och "tar" min identitet på andra servrar för att själva tjäna på det.
  • Några skit ungar, ursäkta mig men SKIT ungar på server 1 marknadsför sin ryska klubb och säger att den heter Sneakydragons för att få medlemmar. De har försökt två gånger men klubben heter långt ifrån sneakydragons tillomed utan typ smiling dreamers och snowlfake dragons. Det finns massor med klubbar som har vår outfit idag tyvärr, inget vi kan göra åt men att ta vårat namn som vi jobbat så otroligt hårt med i 1,5 år och tro att man får en stor klubb under en natt. TACK SOM FAN och lycka till med det. Tänk inte på allt arbete som ligger bakom namnet. Fortsätter detta kommer jag hänga ut personerna som ligger bakom klubben, så är det med det.
  • Jag är trött på starstables support, som in i helvette. Orkar inte ens förklara.

 
En fis i rymden jag vet, men jag är bara så irriterad över klimatet på hela spelet just nu. Det som en gång var en fristad och bort från verkligheten har blivit för personligt tror jag. Ber om ursäkt för att jag låter så arg, eller nej det ber jag inte alls om ursäkt för. Jag är arg på spelet!
 

Ta inte åt er, detta gäller bara några få personer trots allt. Ni är fantastiska allihop och ni ger så mycket kärlek.
 

 


Jag förstår dig presic ( Stav xD har järnsläpp xD) När jag hittar kompisar som vill ha mitt facebook namn så säger jag NEJ! det är privat. Ibland blir dom arga.. Men jag vill inte ge ut mitt rikdiga namn =( så jag förstår dig till 101 %

2015-02-17 // 17:32:09

Jag förstår dig presic ( Stav xD har järnsläpp xD) När jag hittar kompisar som vill ha mitt facebook namn så säger jag NEJ! det är privat. Ibland blir dom arga.. Men jag vill inte ge ut mitt rikdiga namn =( så jag förstår dig till 101 %

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-02-17 // 17:32:10

Oj råkade visst skicka två gånger xD SORRY

2015-02-17 // 17:32:30

Riiiktigt riktigt synd, om jag skulle vart du skulle jag ringt eller smsat support (jag fattar om du inte vet vad nummret är då bara 0,1% av alla spelare vet om nummret haha) Men har du kommenterat på ngns blogg? För då får man ditt ip nummer och kan komma på var du bor osv.

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-02-17 // 20:00:30

Har inte heller haft nått "sso-sug" Heller! Har inte varit inne på en vecka ( Eyy det är skitmycket! )

Har inte gjort alla hjärtans dag uppdragen och tröttnade på dom så jag bryr mig ju fan om jag inte får nått. Var ju tvungen att hämta femtioelva ggr!?

// En SKITARG Maggie xD

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-02-17 // 21:24:57

gud vad knäppa folk...varför gör man sånt? mår dom bra av att hänga ut dig eller? och jag får tag på dom ska dom bli...!!! Grrr.....Jag håller faktiskt med också med supporten...Och att jag har också tröttnat lite...när jag fick Nemo brillorna slängde jag dom! det är inte okej att bara: ni är lifetime och ska ha unika saker och sen bah: alla kan nu få dom i uppdrag!



jag förstår dig och finns om du vill prata! Breva bara: josefine lightningfall Jag är med i jorvik foals :D vi ska tävla mot er xD

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-02-18 // 11:21:56

Jag tycker dom ska minska folket på servrarna! Typ ta bort några under level 10...eller så <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2015-02-18 // 11:23:50

Hur blir det med Jorvik vampyren nu? Kommer du fortsätta? :0

Svar: Självklart :)
Courtney Silverhill

2015-02-18 // 12:17:30

Josefin xD ska man bara : Ne hen är under level 10 HEN SKA VI TA BORT! XD haha. är inte arg tyckde bara det lät lite loligt xD

2015-02-18 // 14:51:03

Fy FAAN vad respekt löst! Kan du inte ens få ha privat liv?!

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-02-18 // 15:16:14

Fyyyyyyyyyyy vad respekt löst ;(

tycker så synd om dig ....
vem fan kan göra något sådant ?????
ååå så jävla respekt löst ....
fy fy fy .....

kram

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-02-18 // 18:29:31

Mycket Synd om dig..
Ryskar...... speciellt de ska vara så himlans galna.
Men hoppas du får en härlig dag Nemo, vi kanske ses snart igen då!:D

2015-02-19 // 13:49:42
» Sam

Jag vet.. Har sett att många härmar sneaky.. Tycker faktisk att det är otroligt fkn irriterande. Och om din identitet. Den som gjorde så.. Det finns en bra plats i hell för sånna som gör sånt!

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-02-19 // 19:26:07

Tycker att det är synd om dom folk som blir utsatta för detta :( Vissa måste förstå att man ska kunna ha sitt privat liv.Tänk om någon hade kommit och krävt ditt mobilnummer och privata fb elr insta. Jag tycker inte att det är ok :((

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-02-19 // 23:40:08

håller precis med dig vissa personer förstår inget värkligen

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-02-20 // 15:42:33

Alltså jag HATAR när folk gör detta -.- Kan inte ens förklara så mycket jag hatar dem!

2015-02-20 // 15:44:54

Att man kan vara så elak!!!Du har inte gjort dem något ju.

2015-02-21 // 07:28:47

Blir också så sjukt irriterad på kundtjänsten, dom ska svara innom 48 timmar men man får inget svar eller åtminståne inte förän efter 3 veckor! En gång blev jag hackad, pratade med sso och det ända jag fick tillbaka var "dela inte ut ditt lösenord till någon!" Men va fan, det har jag inte gjort heller, vrf ska man kontakta kundtjänsten för?! Det hjälpr ALDRIG oavsett vad du ber dem om!

2017-02-17 // 19:28:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback