» Jorvik city shopping centrum «

Kände att jag måste väl säga några ord om det. Jag är väldigt nöjd, det är sjukt fint och verkligen ett riktigt shopping centrum. Jag hoppas bara att inte dem stängda butikerna blir det allt för länge. Kollar man på tex. Jarlaheim så är en del fortfarande stängt där. Men hoppas dem lägger krut på detta nu. Jag tycker om alla nya funktioner och de nya kläderna och utrustningen, hoppas på mer dekorationer nästa onsdag. Dock är jag lite missnöjd med det gula, det blir aldrig rätt gul tycker jag.. Antingen för ljus, beige eller mörk.. Detta var nästan guldigt. Men men man kan inte få allt här i livet!
 
 
 
 
Vad har ni för åsikter om de nya shopping centrumet? :)
 



jag tycker att det e riktigt bra gjort!!! :D
med rull trappor och grejer :)!

2015-02-26 // 19:19:20

Jag tycker att det var väldigt fint och bra gjort, tycker också att de borde öppna mer stängda butiker. Speciellt i Jarlaheim men självklart i den nya gallerian också!

Det var väldigt bra att det fanns skåp. Då behöver man inte åka hem igen, utan hela garderoben finns där!

Älskar din blogg <3

Svar: Håller helt med dig! :) Kram <3
Courtney Silverhill

2015-02-27 // 10:19:38

hej jag äskar jorvik city jag har redan gort av med 400 sc där men den där raptor rappar ju inte ens

2015-02-27 // 12:54:41

Älskar det!;)<3

2015-02-27 // 13:44:56

Jag har lite svårt för att förstå lartan men jag får väl öva^^

2015-02-27 // 22:28:20

Åhhhh! Ska försöka komma dit idag men har sett det när min lillasyster var där.. Men jättefint och fräscht, men fattar inte varför Dark Core är på övervåningen!? Skumt alltså... Men de borde ha liiiiite mer affärer, om man får fråga haha! Men det fanns pizza, hamburgare, tårta och en MASSA andra grejer på caféet! Riktigt bra. Men orkar inte göra uppdrag.. (Är ganska lat och tycker det är lite tråkigt, men gör det IBLAND för att jag vill gå upp i lvl) men kartan är väl inte världens tydligaste. A ja, får väl ta tag i uppdraget så jag kommer till Jorvik City nån gång. Vi hörs!
OCH KAN VI TRÄFFAS KL 19.00 PÅ ONSDAG? VET ATT DET ÄR UPPDATERING MEN DET FUNKAR ATT VARA INNE PÅ KVÄLLEN.. DU ÄR MIN IDOL! Och snälla, spana in Schleichryttarna gärna! Och om du kommenterar blir jag helt vild av glädje haha! Och vad är din mejladress nu igen? Vill gärna hålla kontakt genom mejl med dig!
[email protected]

Kram<3

2015-03-01 // 14:06:14

(är inte anonym, fattar inte varför det blev så)

2015-03-01 // 14:07:07

Och om vi ses 19.00 på onsdag kan vi väl ses vid mr. Kembell på G.E.D:s byggarbetsplats? (bara tog en plats där inte så många är för vill vara med BARA dig)

2015-03-01 // 14:10:07

Jag tycker att det nua shoppingcentret e toppen!

2015-03-02 // 14:57:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback