» Mer om Alicia «

Jag har precis redigerat en liten introduktions film till Alicia online. Där jag berättar lite om spelet och visar lite saker. Det är ett riktigt häftigt spel som jag tror kommer bli hur populärt som helst. Tror de flesta som spelar SSO kommer tycka om det här spelet alltså.
 
 
 

 
Längtar så sjukt mycket tills på söndag då det kommer uppdatering. Vill ni veta mer om spelet så tycker jag att ni ska följa dem på facebook, dem är riktigt bra på att uppdatera där till skillnad från Starstable! Ops piik... Klicka på bilden för att komma till deras facebook sida.
 
 
 


» Tyra

Hej! Vet du om spelet kommer att bli mer verklighetstroget vid uppdateringar? Asså om man kommer kunna ha riktiga schabrak, sadlar osv. Kram

Svar: Ja det kommer finnas mer vanliga sadlar och träns iallafall om man kikar på gamla bilder på spelet :)
Courtney Silverhill

2015-02-11 // 14:46:08
» Lana

Jag råkar ofta gå in i portalen och då blir det helt vitt och då måste jag tabba ner, stänga ner hela spelet och sedan börja om. Gör du också så eller kan man göra på ett annat lättare sätt?

Svar: Nej du mst stänga ner spelet haha :)
Courtney Silverhill

2015-02-11 // 16:46:29
» Sam

kan inte spela ;____; vill men har en mac..

2015-02-11 // 19:04:54

Jag vill såå gärna ha det, men jag kan inte ladda ner det för jag har inte uTorrent :(

2015-02-12 // 09:17:59

Vad heter hemsidan?

2015-02-12 // 10:48:52

Det gick inte att ladda ner för mig :( Var det fel för dig först och sen gick det? Jag kan inte och ville så gärna spela!

//Lisa

2015-02-12 // 17:10:37

Kan du lägga ut en video på hur man använder spelet? Har laddat ner det men fattar ingenting. Tack :)

2015-02-12 // 22:22:40

Kan du göra en video på hur mn använder spelet? Fattar inget. Enda från börja då typ hur man bytar namn och allt sånt. Tack :D

2015-02-12 // 22:31:19

jag har ändrat o allt sånt på hemsidan o sparat men när jag loggar in på alicia online så är det att jag bytt häst m.m som du skrev om så snälla hur ska jag göra? tacksam för svar!

Svar: Har du gett hästen ett namn? :)
Courtney Silverhill

2015-02-13 // 12:31:14

var klickar man för att ladda ner beta vertionen? är in så bra på engelska

2015-02-14 // 12:04:56

Hej! Har laddat ner spelet och tycker det är jättehärligt att glida runt där. Men, jag fattar absolut ingenting om det där med att byta häst och kläder och namnge dom. Jag går in på aliciagame.com som är hemsidan men det finns inget sånt där? Och ska det vara så (när man spelark) att när man trycker på nån grej i menyn där nere så buggar hela spelet upp. Haha fattar att det inte ska vara så men jag menar om det är så för dig också och att dom bara inte hunnit fixa det än? Tacksam för svar! :)

Svar: Du ska va inne på aliciagame.com och inloggad. Sen trycker du på profile och där kan du välja my horse och my profile :) Kram
Courtney Silverhill

2015-02-15 // 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback