» Mys mello kväll «

Antar att jag inte är ensam om att ha myst framför mello denna kväll? ;) Jag är så imponerad av Jon alltså, han är så jävla häftig och älskar sina renar haha ååå <3 Dock var bakgrundsmusiken så hög att man knappt hörde när han jojkade? Trisst.. Men tror på honom endå :) I morgon måste jag sätta fart med JV.. Tror dock inte det hinner bli klart tills i morgon, det vore om jag får ett flow o publicerar det på kvällen. Men vi får se. Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen blir det TV i min renbäddade säng. Det skulle kanske Jon gilla. HA-HA.. 
 
 
Old but gold <3


Hej
Jag älskar din serie och undrar när nästa avsnitt kommer ut.

Jag vill bara se den😂

2015-02-23 // 09:08:30

Hej
Jag finns på server 3
Heter Franseska skyfield.
Jag har gjort allt för att komma till server 1.
Om jag kommer till server 1 kan du lägga ett gott ord om mig till sneky dragons.😃

2015-02-23 // 12:09:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback