» Stjärnglasögonen «

Jag har precis börjat använda dom lite smått igen, alltså jag klarar mig typ inte utan dem. Och jag har ÄNTLIGEN fått svar från support, dock vet jag inte hur jag ska ta svaret riktigt?
 

Detta mail skickade jag till support för 1038948747 veckor sedan

Hej hopp! Är Lifetime medlem sedan långt tillbaka. Har använt stjärnglasögonen flitigt och det har känts väldigt roligt att de är så pass unika (då inte många haft dem). När vi fick dessa glasögon skyltade ni med i nyheterna att de var just UNIKA då endast lifetime medlemmar ska kunna ha dessa. Men se på fan idag fick ALLA som gjorde ett uppdrag på fem sekunder med Jack dessa glasögon. Jag har använt dessa i princip VARJE dag sedan jag fick dem, jag känner mig naken rädd och exposed utan dom på mig. FAN jag känner mig kränkt! Nejmen helt ärligt sluta ge ut lifetime presenter...

Med vänliga hälsningar Courtney ALDRIG MER STJÄRNGLASÖGON

 



Detta svar fick jag nu...

Hej!

Vi ber om ursäkt för sent var.

Som jag förstått dig skulle det vara olika färg på Lifetime-glasögonen och de som gavs i uppdraget. Om så inte är fallet får vi be otroligt mycket om ursäkt. Vi ska undersöka saken närmare.

Vänliga hälsningar,

Sandra - Star Stable Support


Jag är väldigt tacksam att jag slapp svar från den ökända Maria, men alltså vad fan var detta för svar? Jag har väl inte sagt att de ska va olika färg på dem? Hur jävla svårt kan det vara att tolka mitt mail? Eller menar Sandra att det skulle va olika färg på dem och att de blivit fel och ska undersökas? Blir sjukt förvirrad när hen skriver "Som jag förstått DIG skulle det vara olika färg på lifetime-glasögonen o de som gavs i uppdraget" WHAT!?

 

 



Haha, hur svårt kan det vara. Men håller med dig om Maria. Hon är ju helt omöjlig. Min kompis frågade vad den nya servern hette och då skickade Maria över henne till den servern. Och där är hon än idag.

Svar: Det var det sjukaste jag hört om support faktiskt! Hur har det gått för din vän? <3
Courtney Silverhill

2015-02-23 // 16:17:56

Hahahahhaha! Herregud Maria kan ju i vissa tillfällen inte ens svenska elr stava, möjligtvis att hon använt google översätt som har en lite annorlunda översättning. Sen tror jag Sandra menar att de skulle ge ut andra färger på glasögonen men att Sandra möjligtvis skrivit fel. Hmmm

2015-02-23 // 17:03:48

Hahaha det var det konstigaste svaret jag har hört

2015-02-23 // 19:43:51

Dum :( den är BARA dina brajor! (stav?)

2015-02-25 // 16:48:26

ÅÅÅ! Gud älskar din blogg!!
Det första jag gör innan jag ska sova är att titta på din blogg om du lagt ut något nytt <3
Älskar dig och det du gör!!
Fortsätt med det du gör!!
LOVA!!

2015-03-01 // 21:48:40

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
!! ÄLSKAR DIG!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅ!! Önskar jag var du D:
ÄLSKAR DIG!!

Svar: Men tack sötnos!! :D <3
Courtney Silverhill

2015-03-01 // 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback