» Terapi «

När jag kom til ridhuset i morse hade jag inte en enda vän inne, klubben var tom och global nådde mig inte. Kände mig så avslappnad alltså. Perfekt efter en tidig morgon ute i spåret. Sen dröjde det ungefär en kvart innan ridhuset vart invarderat men jag njöt den lilla stunden jag fick. Har inte tagit mig tiden att tävla i ridhuset på länge men nu ska jag börja göra det då och då. Jag tycker det är väldigt roligt och det går bra också! Krävs så otroligt mycket hjärna för att bli bra på de banorna.
 
 
 
Jag känner verkligen att jag måste börja tycka att SSO är roligt igen och därför ska jag ta mig tid att SPELA istället för o stressa med all planering av klubbtävlingar, events och serier som jag jämt sitter med. Därför är JV försenat och därför prioriterar jag att spela istället för att filma just nu.
 

 


Jaa, då har jag tid att titta Jorvik Vampyren så jag kommer ikapp x)

2015-02-23 // 14:19:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback