» 00.32 «

Sitter och redigerar & lyssnar på musik, Frozen bland annat. Alltså jag blir så lycklig av den här musiken?
Måste komma på nått sätt att få in den i Jorvik vampyren, eller så gör jag en ny serie om en ishäxa eller prinsessa? ;) Den är fantastisk iallafall. Haft en bra dag och kväll i övrigt, inte spelat SSO förutom de dagliga i Dino..
Saknar klubben, spelet och er!
 
Men nu har jag sååå mycket jobb inför morgondagen, vill ju ge er ett avsnitt! Så ni får ge mig lite arbetsro ;)
Puss och kram fina ni.. <3
 
 
 
Videon har nästan 400 miljoner visningar, det är helt sjukt!?
 



Ja de har bästa musiken!! Den är sååå himla "fin"! Jag älskar den lite, min lillebror sitter och lyssnar på den typ hela tiden. Han har nog lyssnat kanske 200 gånger! Jag har bara lyssnat ca 50 gånger. Men har en annan låt som jag lyssnar på typ hela tiden. Den heter you're beautiful och har lyssnat på den typ 40 gånger på tre dagar. Nu sitter jag och pratar om hur man stavar 40... haha! Nemo det är bra att du redigerar, du tycker det är kul, men lite jobbigt just nu, och vi får våra j jorvik vampyren :) Alla är glada haha ha. Men när del 4 slutade så tänkte jag. Jag ska gå och mörda dig!!!! Jag ska!!! Haha vet du varför? För att det var så spännande och bara tog slut helt plötsligt när jag verkligen typ började gråta för att det var så bra och jag ville se mer!! :) puss o kram Nemo♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: hahaha <3
Courtney Silverhill

2015-01-05 // 09:29:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback