» 06:42 «

Whats up? Jag försöker komma upp ur sängen. Är lite trögt kan man säga. Men jag behöver gå upp nu så jag hinner med allt. Jag vill börja med att ta en PW, sen måste jag plugga satan för jag har inlämning idag. Sen ska jag redigera Jorvik vampyren. Jag började kolla på the vampire diaries igår igen, min favorit serie som jag gled ur av någon anledning, nu är jag hel igen <3 
 
Hoppar in i slutet av säsong 4 så ja jag ligger rejält efter nu! Ska kolla på the originals också. The vampire diaries är anledningen till att jag började med Jorvik vampyren, ni som tittar på serien vet att jag använt musiken därifrån också. Hihi ja en awesome serie helt enkelt <3
 
 
 
 


Jag är på säsong 6 av The Vampire Diaries. xD

Måste bara säga att Jorvik Vampyren är den bästa SSO serien jag har sätt på länge! :D

Svar: Åh kommer ikapp snart! Kollar massor på kvällarna :) Tusen tack <3
Courtney Silverhill

2015-01-19 // 23:14:05

Jag är också på säsong 6 haha! Har sett om hela serien 3 gånger och väntar med spänning tills på torsdag (06x11) Är team Stelena, dock är Stefan min så back off:) kram/ tvd-freak

2015-01-20 // 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback