» En dag med Flixiecrew :) «

Kim blev kontaktad av Ronjas mamma som berättade att Ronja haft det lite tufft i skolan osådär.. Kim bestämde att vi skulle överaska henne och muntra upp henne lite. Vi körde lite hitta Nemo, grillade korv, träffade Ronjas nya säl (Mini), fotade och gjorde dagliga uppdrag i Dinodalen. Det var jätte roligt att umgås med Ronja, hoppas du tyckte det var roligt att umgås med oss också :)
 
 
 
 
 
 
 

 

 


Vill du rida med mig någon dag i SSO? Jag skulle tycka det var JÄTTEROLIGT!

Kram<3

Svar: Hej :) Ibland har jag tid att umgås och leka med fans men kan inte boka in dag direkt tyvärr! <3
Courtney Silverhill

2015-01-12 // 15:02:23

Men gud så sött av er <3

2015-01-12 // 16:01:09

Hej Nemo! Jag tycker att du är helt underbar & fin <3 Har skrivit ett inlägg om dig på min blogg :)Älskar dig mest på hela sso!

Kram Nathalie :)

Svar: Aww gull <3 :D
Courtney Silverhill

2015-01-12 // 19:57:26

Glömde säga att det var sjukt gulligt av er! <3 Skulle så gärna hänga med er, speciellt dig!

Skulle så gärna vela ha en auto av dig! c: Kan jag få det någon dag..? :$ <3

Återigen Kram från Nathalie

Svar: Självklart :) Bara att fråga om du ser mig i spelet. kram <3
Courtney Silverhill

2015-01-12 // 20:21:44

Men din brevis är ju full!haha inte det jag ville siga men gud vad gulligt älskar dig och alla andra i teamet

2015-01-12 // 20:57:48

Åh, hoppas att du kan någon dag! Jag får bara vara inne på SSO var tredje dag, så då blir det ju extra knepigt. Men hoppas att du har tid!

Kram<3

2015-01-13 // 14:37:34

Awwww... Vad gulligt av er!! Filmade ni? Älskar alla er ni är mina idoler allihop!!! <3

Svar: Ja det filmades :) <3
Courtney Silverhill

2015-01-13 // 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback