» Gårdagens lektion «

Godmorgon!
Idag har jag skola tills klockan 18 ikväll så är inte hemma förns runt 7. Blää.. Hoppas ni har en kortare dag än mig! Igår hade vi somsagt lektion i stilhoppning, Karin visade bland annat skillnaden mellan olika sadlar och deras funktioner och vad som gäller på stilhoppningstävlingar. Jag har faktiskt tävlat i stilhoppning och blivit placerad. Skryt skryt.. Nejmen det är roligt och faktiskt svårare än man tror på SSO. Jag ska skriva ihop bedömnigsprotokoll för tävling och hoppas att vi kommer fortsätta tävla inom detta i klubben.
 
Ikväll blir det en frågesport om hoppning och jag har bidragit med lite frågor.
Ska bli kul om jag hinner in oså :)
 
 
 
 
 
Har ni haft stilhoppning i er klubb?
 



Vilken fin arab du har, Courtney! Vill ha en sån. Skulle så gärna vilja vara med i Sneaky Dragons. Tror du jag får det? Åh, hoppas, hoppas!

Svar: Klubben är full tuvärr och har 18 års gräns :) <3
Courtney Silverhill

2015-01-13 // 14:45:20

Dessutom har jag ett litet förslag till en historia, jag har hittat på den själv. Skulle vara jätteroligt om du tycker att förslaget är bra och vill skriva den här på bloggen!<3

2015-01-13 // 14:50:02

oj vi har lika dana araber ska ta upp stilhoppning inte haft det ju!

2015-01-13 // 18:03:30

Men vill du höra förslaget? Har skrivit historien själv, hittat på den!<3

2015-01-13 // 19:05:13

Vad menar du med stilhoppning förresten?

2015-01-13 // 19:25:16

Courtney, när kommer det en ny historia? Jag har ett förslag på en!<3

Kram<3

Svar: en ny historia? Gör jorvik vampyren just nu! :)
Courtney Silverhill

2015-01-13 // 19:30:45

Hej! Jag och några kompisar på sso server 3 undrar? Är du AnnabelleDarkrock eller är det någon som fejkar? Och är du isf @courtneysilverhill på IG?
//Tacksam för svar❤️

Svar: Det är inte jag :) tack så mycket <3
Courtney Silverhill

2015-01-13 // 20:29:51

Jag har hittat på en historia, den heter "Historien om Rubin". Skulle vara kul om du ville skriva den här på bloggen!

2015-01-14 // 16:07:27

Förlåt om jag tjatar om min historia! Är inte meningen att tjata, men vill såååå gärna att du skriver den på bloggen!

2015-01-14 // 16:09:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback