» Min vita fara är tillbaka! «

Förra veckan kände jag att något saknades i mitt stall, kom ganska snabbt på att det var min vita arab.
Idag tog jag mig i kragen och tog hem min vita springare, nu har jag två topp fina tävlingshästar i mitt stall.
Alltså den här hästen är ju bara så sjukt vacker! Tog på mig mina "uggs" och sedan blev det en lång tur i ett frostigt Jorvik. Energiknippe <3
 
 
 
 
 

Jag är helt slut efter att ha varit uppe sedan 6 och skrivit tenta och missat inlämningsdatumet. Skulle jag redigera nu skulle det bli pannkaka så jag behöver koppla av och koppla bort lite just nu. Antingen hörs vi senare eller i morgon.
 



Du har rätt, den araben är bara såååååå fin!

Kram<3

PS. Längtar efter nästa avsnitt av Jorvik vampyren...DS.

2015-01-19 // 15:30:18

Förresten, en fråga: vart har du ditt hemstall? Jag vill flytta dit du har dina hästar så kanske vi möts nån gång om jag har tur! :)

Svar: Vingården :)
Courtney Silverhill

2015-01-19 // 16:22:18

Håller med!
Jag med älskar min vita arab och hon är verkligen en vacker häst att både titta på i all evighet och en dröm att rida <3

2015-01-19 // 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback