» Jogga jogga jogga! «

Jag har haft uppvärmningsvecka med Sneakydragons, jag vill att dem ska vara i topp trim inför säsongen. Haha nejmen vi hade jätte roligt, har varit allt från att göra tävlingar på längst tid till att jogga ett championat. Lite udda men roliga events som jag tror har varit uppskattade. Denna vecka är även första veckan vi streamar våra events och det har varit jätte skojj. Kanalen får fler följare och många skriver att de tycker om vår stream.
Vill du också följa Sneakydragons på våra events eller när vi gör lite random saker på SSO?
Följ vår twitch kanal: http://www.twitch.tv/sneakydragons/profile
 
 
Drakarna är redo med träningskläder!
 

 
 
Anmälda och klara för championat!
 

 
 
Vinnaren i championatet!
 

 
 
2a platsen och 3e platsen i championatet!
 

 
Efter championatet tävlade vi på banorna i Moorland utan häst, även jag fick jogga med och vann båda tävlingarna i min grupp ;) Snabb fisk vettni.
 
 
 
 

 
 
 
 
Tack för denna vecka drakarna <3
 

 


Får jag vara med i Sneaky Dragons?<3

2015-01-09 // 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback