» KLUBBLÖS! «

 
 
Sture sparkade mig under mötet idag.... Haha nejmen vi skulle testa ifall jag blev utslängd ur klubbhuset också men det vart jag inte utan jag hamnade bara i ett spökhus utan klubbnamn oså. Kanske är så ifall man är klubblös att man kan gå in där endå? Inte varit klubblös sen Sneakydragons startades så jag vet inte haha.
Spännande var det iallafall!
 
 
 
Sen fick jag komma hem igen <3 Kommer aldrig lämna mina drakar.
 

 
Nu ska jag sova iallafall, hörs i morgon. Godnatt
 

 


Måste man vara 18+ för att gå med i Sneaky Dragons?

Svar: Japp! :) Eller ha en god kontakt till någon i klubben.
Courtney Silverhill

2015-01-08 // 20:12:37

Men lilla Nemo, ville de inte ha dig? Haha nej skoja bara. Men det är väldigt konstigt att du inte åkte iväg. Gick faktiskt in och kollade på hemsidan och det stod "glöm inte bort att klubbhuset endast är tillgängligt om du är med i en klubb", nåt sånt. Du borde ju egentligen ha blivit utslängd men klubbhuset kanske gillade dig xd! Man vet ju aldrig. Puss o kram på dig min finaste Nemo ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Och till Linnea! Japp man måste vara 18+ för att bli med i sneaky dragons. Dock finns det ju vissa undantag. T ex så har Alice fått vara med för att hon känner Janni (haley) irl tror jag.

2015-01-08 // 22:34:47

Okej :) Tack, kommer dock aldrig kunna gå med då xD hehe

2015-01-09 // 15:38:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback