» Mår illa «

Känns som att jag ska kräkas och som att mina armar domnat bort.. Japp jag har styrketränat! Haha.. Gud.. Brukar ju mest köra kondition när jag är ute o promenerar osådär men kände att det är dags att variera träningen så jag provade tabata. Är typ ett intervall pass på 20 minuter, finns app som håller tiden o allt. Det var jätte kul, men gud så jobbigt.. Inte mycket muskler kvar på denna kropp haha :D.. Jag mår bra av att röra på mig, därför tränar jag. Jag blir gladare, piggare och trevligare att umgås med. Men gud vad jag babblar, det jag ville säga var att jag är ledig idag och kommer fokusera på Jorvik vampyren, dressyrprogram och minecraft. Typ?
 
Vad gör ni, är ni i skolan?
 
 
En till bild på en bråkdel av all kärlek ni ger mig <3
 



Körde tabata i skolan en gång när vi hade idrott, det var jäätte jobbigt, men ändå väldigt kul på samma gång.

2015-01-09 // 18:57:24

Haha Nemo! Jag vill också prova. Min träning är typ gympan i skolan och när jag rider. På våren, när det inte är så jättevarmt på sommaren och början av hösten brukar jag springa med mamma eller med min kompis till ett utegym där vi "tränar" hehe. Ibland springer vi bara dit men ibland springer vi typ 1800 meter till. Jag är inte så vältränad så jag brukar tycka att det är ganska jobbigt. En gång på gympan, det var ganska svalt ute men stekhet sol som låg på ibland. Först sprang vi från skolan till utegymmet. Sen skulle vi springa tre varv som var kanske 800 meter utan att stanna eller gå. Av nästan 50 personer så var det ca 15 stycken som klarade det. Jag gjorde det men det var knappt. Första varvet sprang vi på ett "led" och så kom det en brant uppförsbacke med väldigt smal stig som dessutom var hal. Där gick väldigt många och för att kunna springa så fick man springa på stället och lite bredvid stigen för att inte halka. Efter det en lång nedförsbacke där man måste ta det lugnt och inte springa snabbt om man ska klara resten av varven. När jag kom i mål jag var typ blöt och kunde knappt andas. Sen så simmar jag också, om det kallas träning. Du vet kilometermärket som är ett motions märke tog jag på en gång. 40 längder en kilometer utan stopp (sorry om det låter som att jag skryter, försöker att inte göra det) . När jag kom upp var min kropp så lätt att jag höll på att flyga iväg xd... Hoppas att det inte lät som skryt, för det var inte meningen. Puss o kram min min Nemobanan! ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♥♡♡♥♡♥♥♡♥♥♥♥♡♥♡♥·♥♥

2015-01-10 // 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback