» Minecraft! «

Omg mitt minecraft sug har kommit tillbaka, började spela igår och satt i princip hela dagen!? Nu har jag städat och fixat här på förmiddagen så att jag kan spela en stund nu. Gud det är så roligt, spelar ensam just nu och håller på o bygger upp en stad med villagers i. Har uppdaterat också så nu finns det kaniner och massa roliga material att bygga med, woop woop! Egentligen måste jag redigera också men är för sugen på att spela minecraft så de får bli senare och i morgon typ. Vad gör ni idag?
 
 



» Diana

Idag så har jag gjort exakt ALLA dagliga uppdrag och alla tävlingar, inte ofta det händer xD Random fakta, men men xD

2015-01-02 // 15:27:17

Dina minecraft videos är så roliga att se på :D Kan typ alla utantill xD<3

2015-01-02 // 15:53:25

Jag ska spela SSO och MC, kan du fortsätta med Minecraft kriget och Minecraft med Nemo btw? De äger!!!!

Svar: Hej :) Minecraft kriget kanske kommer i framtiden. Men MC med Nemo kommer nog snart!
Courtney Silverhill

2015-01-02 // 16:04:46

Kan man ladda ner MC gratis, på PC?? Förresten så älskar jag dina MC videos!

Svar: Det kostar pengar :)
Courtney Silverhill

2015-01-03 // 10:50:18

Hehe tog faktiskt också lite tid till att spela mc och märkte att det faktiskt var ganska kul,. Dock satt jag inte så länge utan bara typ en halvtimme. Håller på och bygger en gård men har inte kommit så långt än. Bara gjort en våning på mitt 4 våningshus och bara byggt runt stallet än så länge. Men det blir väl ett tag snart igen. Jag tycker bara att det är roligt en stund så det kommer ta ett tag innan jag är klar. Det skulle ju också va mycket roligare att spela med nån... Puss Nemo ♥♡♥♡♥♡♥♡♥·♥

2015-01-03 // 18:42:01

jag letar alltid efter nya personer att spela MC och om du någon gång skulle ha tid skulle
jag
uppskatta om du ville spela lite :P

2015-01-06 // 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback