» När mother of dragons är borta dansar Nemo på tronen «

 
 
Igår höll jag i klubbmötet, hade även möte med laget innan. Mycket möten haha viktig man känner sig! Nejmen var en del som behövdes pratas igenom osådär. Stressade igenom lite uppdrag men blev inte klar så ska fortsätta idag. Ska även knåpa ihop en maskeradoutfit till tävlingen ikväll. Vette tusan vad jag ska vara? Kommer nog på nått knasigt. Annars måste jag redigera redigera redigera för att hinna med JV tills söndagens släpp. Har en annan film som kommer upp här idag eller i morgon, aktiv YT! Woop.
 
Hur ser er torsdag ut?
 

 
 


Min torsdag, jag har haft prov i SO (historia) idag. Och nu dör man för man inte vet hur mycket rätt man får och sånt. Usch.. Men ja, hoppas du har det bra Nemo :) Hejdå <3

PS! JV äger och du är bäst! :D

2015-01-22 // 13:18:59

Åkte skridskor med klassen och så blev jag sjuk på kvällen =(

2015-01-22 // 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback