» Nepp! «

Jag hade tänkt gå upp vid 7 och testa mitt nya streamprogram och levla. Tror de är bättre kvalite nu :) Men nej jag känner inte för det, spelade inget mer igår. Jag är deprimerad över att behöva rida runt utan mina stjärnor, i protest. Ett förtydligande : Alla lifetime kan inte ha dessa då endast de som var lifetime på 2års dagen och inloggade fick dem. Så nej alla som är lifetime har inte haft tillgång till dem. Jaja skit samma är bara så bitter på hur dem sköter spelet just nu. Handlar inte bara om brillorna haha.. Men jag ska ta mig upp ur sängen och försöka ge mig ut och träna så får vi se vad jag gör sedan. Puss
 
 
 
 
 


Mm typ som jag, eller helt annorlunda. Jag fick dem ju igår, dem var SNYGGA och coola, men vägrar ha på mig dem som en protest. Dock är det ju skillnad eftersom att du har haft dem i mer än 1 år! Men jag är iaf med och protesterar. Kunde dem inte gjort några andra eller? Nu har typ alla. :(. Puss o kram på dig ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Japp :/ <3
Courtney Silverhill

2015-01-29 // 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback