» Ny vecka, nya tag! «

Hej hopp!
Idag är det måndag, IGEN. Damn de går för fort nu. Imorgon ska laget tävla mot Impossible Mules, ska bli jätte spännande. Annars är det en ganska "vanlig" vecka på SSO och jag ska inte hålla några event (förutom tävlingen då) så det är ganska skönt och kul. Jag har MASSOR att filma denna vecka så ja får helt enkelt lägga mitt fokus på det. Har ett par inlägg som måste uppdateras här på bloggen så det tänkte jag göra nu ifall inget annat dyker upp. Hoppas ni får en bra måndag så hörs vi sen igen :) kram <3
 
 



Hej jag har några frågor! 💕 Jag kollade på streamen lite igår innan pappa stängde av tvn... *host* Och jag förstod inte riktigt vad eventet gick ut på.. //Ditt största fan Lill nemo/katten (Fråga mig inte hur det går ihop..)❤❤❤

Svar: Det är en blandning av big brother och paradise hotel. :) Kram ! <3
Courtney Silverhill

2015-01-26 // 14:42:35

Hej!
Älskar era avsnitt på yt har sätt alla avsnitt och har tittat på filmen!:) Jorvik Vampyren Häxornas Hemlighet är så Bra!!! Snälla kan ni göra mer avsnitt och flera säsonger snälla??
MVH Ditt största och snällaste fan Tyra Underwater
Snälla hälsa till Evelina och Doris Och Haley och Briggita från mig!:) Skulle gärna bli vän med er alla 5 vi ses nån gån kanske i Star Stable Hejdå:D

Svar: Hej! :) Det finns en till säsong ute. Det släpps avsnitt varje söndag. Följ min YT kanal så hittar du avsnitten: Courtney Silverhill på youtube. Kram <3
Courtney Silverhill

2015-01-31 // 06:51:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback