» Onsdag och uppdatering :) «

Idag är det uppdatering! SSO har gjort det igen och spoilade nyheterna redan igår så de flesta vet vad som kommer. Bland annat 3 nya fjordingar och det ska bli lättare att samla rykte hos arkeologerna. Wiho!
 
Sen minns jag inte mer men ska bli kul att se fjordingarna, men jag kommer nog inte köpa någon ;)
 
 
 
Har ju inte presenterat min säl jag köpt, den heter Snowball :) Söt va?
Den trivs bäst i garderoben och är rädd för folkmassor så ni lär inte se så mycket av hen.
Vad tycker ni, är detta en sälflicka eller sälpojke?
 




Sälflicka :D PS.söt

2015-01-14 // 12:00:08

Sälflicka och jätte söt! <3 PS. När kommer nästa avsnitt av JV upp? ;)

Svar: Söndag! :)
Courtney Silverhill

2015-01-14 // 21:18:23

Jag tycker den passar både som tjej och kille. Otroligt söt!!!!

2015-01-15 // 17:15:46

Oki men säg vara till om du behöve hjälp men något så kan jag fixa det! :D Kan bli ganska arg ibland xD Så om någn som gjort fel ska straffas elr inte straffas men sägas till strängt xP

2015-01-15 // 19:24:56

Jag tycker att det är en liten tjej. Otroligt söta är alla sälar enligt mig! Asså jag tycker inte att det här är den finast. Jag gillar den svara och den vita fläckiga mest, men den här var ju också söt måste jag erkänna! Men jag tror inte att jag köpte den här.Köpte 5 stycken för jg ville inte få slut på pengar. För annars skulle jag köpt alla. Skulle köpt sadelväskorna också om jag hade haft mer pengar. Puss puss Nemo ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♡♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

2015-01-19 // 06:54:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback