» Sneaky Big Paradise första säsong är över! «

 
 
Wow vilken dag det har varit. Det här har var så sjukt roligt! Jag började planera detta för länge sedan, och har senaste veckorna finslipat allting ihop med mina vapendragare Sture och Annie. Vi gjorde detta så jävla bra, fan.. Klapp på axeln till oss! Jag är redan taggad inför nästa säsong. Kan ni förstå att vi hade 210 tittare samtidigt? Trodde jag aldrig, är så roligt att folk är nyfikna på våra events. Fortsätt följa så får ni se mer vanliga events men även sånt här. Galet roligt.. HIHI. Är typ helt skakis för jag har varit på högspänn och nervös sen 3 på eftermiddagen idag. Det var MYCKET att hålla reda på, vilka brev som skulle ut, vilka uppdrag, utmaningar och allt var det var. Kan inte lugna ner mig haha. Vilken final det blev, Haley Rainstorm VS Brigitta Underhand. De litade på varandra och delade på 1000 sc. FANTASTISKT vilken tillit drakarna har till varandra!
 
 
Hoppas ni är med oss nästa säsong!
 
 
Nu ska jag kolla på vampire diaries och äta salta skruvar, så trött. Godnatt <3
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback