» throwback thursday «

 
 
 
Detta var min första redigering trailern till Jorvik vampyren, hade ingen aning om att det skulle gå såhär långt..
Är inne på tredje säsongen nu, det är ju helt sjukt?
 
 


Hej Nemo!
Du är så jädrans duktig på att filma, rediskera m.m.
Jag har 2 st frågor:

1. Har du något tips om ett gratis rediskerings program? Letar som en galning efter ett!!

2. Jag skulle vilja se mer av Sneaky Dragons gård på youtube, det är SP himla kul att se på och skulle jag (om jag köper minecraft) få bo på eran ö då?
Älskar värkligen er är bara lite sur över att jag inte är på samma server som er men aja!
Skulle bli jätte glad om jag skulle få vara med och filma men dig, skulle typ dö då!! :D :P <3

Mvh Isabella Pandabell

Svar: Kommer en video med svar på dessa frågor :) tack tack <3
Courtney Silverhill

2015-01-15 // 23:18:22

Hihihi

2015-01-15 // 23:19:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback