» Tjuvkik! «

Redigerar avsnitt 5 :) Fantastiskt roligt.
 
 
Såhär ser det alltså ut när jag redigerar scener, lägger till effekter, zoom, ljud, text. Kanske ska fota ett helt avsnitt långt ifrån? Kanske kan ge en insyn i hur mycket olika delar det är i ett avsnitt. Och hur många lager?
 

 


Vad redigerar du med

Svar: Sonyvegas :)
Courtney Silverhill

2015-01-08 // 20:21:49

Blir riktigt stolt över dig Nemo!!♥ Jag fattar typ ingenting av det där (kommer jag kunna lära mig redigera?) och du gör jorvik vampyren på det! ! Du måste vara naturbegåvning, verkligen! Jag har moviemaker och kan i princip lägga in text. Det måste va nåt fel på min för zoomen funkar typ inte. Den är typ så här grå och dså händer det det inget om man trycker där. Men har hittills bara gjort en video där då lär väl mig snart! Men du är verkligen jätteduktig ville bara att du ska veta det och du ska vara så jävla stolt för jv, bloggen, din personlighet att du fattar redigeringsprogrammen! Puss o kram världens finaste♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ och till Nora. Nemo använder Sony Vegas

Svar: I moviemaker kan du inte zoma själv utan de finns färdiga effekter att lägga till och då "nedre delen av högra hörnet" "Centrerad" osv. Nu kan jag i princip zoma vad jag vill o hur mkt jag vill. :) Det är knepigt men skam den som ger sig! Kram <3
Courtney Silverhill

2015-01-08 // 22:45:25

Kan du inte skriva den så att den blir som en berättelse, eller tar det för lång tid? För jag orkar inte kolla på filmerna, i så fall får jag göra det någon annan gång då.
Courtney, din blogg är JÄTTEBRA!<3

Svar: Det är roligare att se filmerna än att läsa :) Har inte tid att skriva tyvärr!
Courtney Silverhill

2015-01-09 // 14:02:32

Hej!
Du filmar ju med sonyvegas!
2 st frågor om det:

1. Är programet du rediskerar med gratis?
2. Vilket sonyvegas använder du?

Mvh Isabella

Svar: Nej det är inte gratis :) Använder en gammal version från 2010 kram
Courtney Silverhill

2015-01-12 // 22:19:21

Okej, kollar på de nån gång då!

Kram

2015-01-13 // 15:24:40

Du hade rätt, Courtney! Det är roligare att se filmerna! Har gjort det nu och de är jättespännande! Bra jobbat, Courtney!

Kram<3

Svar: Haha tack! :D <3
Courtney Silverhill

2015-01-15 // 20:14:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback