» Vi heter Sneaky av en anledning «

Igår var jag med en stund på Emma Shortroads event som var en annorlunda kurragömma. Det gick ut på att en person gömde sig och alla andra letade, när man hittade personen som gömt sig gömde man sig med den och sista personen som är kvar och letar åker ut! Tycker det är ett lysande koncept som jag lätt kommer vilja leka mer. Men herregud alltså jag springer runt o letar, plötsligt hör jag Victoire på ts "NEMO.. FNISS" Och ja ba mhm såg hon mig nu? Så jag snurrar runt o springer omkring och hör hur de börjar fnissa mer och mer, kollar upp mot ballkongerna men ser dem fan inte någonstans!? Så står dom lite sneaky bakom hörnet. Haha drakarna alltså! Idag är det fredag mina vänner, har deadline på avsnitt 8 idag så KÖTTA!
 
 
Bilden är lånad av Emma Shortroad
http://emmashortroad.blogg.se/
 

 


Hihi fniss fniff x-'D

2015-01-30 // 12:46:55

Courtney, idag tog jag hem bilden från skolan (för jag började rita på den där) och jag ska bara färglägga Kingen och ta bild och SEN ska jag mejla. Men kan jag mejla från min skolmejl? Och din mejladress stavas väl med bara små bokstäver? Dessutom är det en sak som jag vill att du ska veta:
DU ÄR MIN IDOL!<3
Och glöm inte att kolla mejlen, jag ska försöka mejla idag.

Kram<3 :)

Svar: aww gulligt! :D Maila från vilken mail du vill.
[email protected]

Kram <3
Courtney Silverhill

2015-01-30 // 13:59:28

Courtney, du har inspirerat mig med Jorvik vampyren så idag filmade jag när jag spelade SSO och filmen ska heta Jorvik ryttarna! Tyvärr har jag inget redigeringsprogram ÄN men jag ska skaffa ett. :)

Kram<3

Svar: Vad roligt!! Lycka till :D
Courtney Silverhill

2015-01-30 // 16:19:45

Har redigerat i programmet Windows Movie Maker. Min första del i min första film!

Kram<3

2015-01-31 // 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback