» Event <3 «

Igårkväll fick jag hoppa in och hålla sommarens enda planerade event "Mästarnas mästare" Egentligen skulle Lena hålla i det då hon vann förra månadens mästarnas mästare men hon blev strömlös så jag körde istället.
 
 
Det var så kul att hålla event igen (har haft abstinens) och trots att bara 4 kom så hade vi jätte skojj. Resterande drakar är i falsterbo eller njuter av sommaren på andra vis, eller jobbar.  
 

 
Det hela gick ut på att vi skulle få testa på en dag i Lenas liv, träning! Vi började med att jogga Joshs bana (grupptävling utan häst), den som vann tävlingen fick 3 sekunders försprång i duellen. Bambi vann dem sekunderna och vi red mot Pi för att genomföra den fruktade duellen.
 
 

 
Duellen gick ut på att dem startade i mig, galopperade upp för fornkungs backen, krascha rätt in i väggen och hoppa av hästen. Springa ner utan häst och runda mig o upp för backen igen o hämta sin häst. Sen galopp ner i mig och stanna o hoppa av. Alltså vilken pärs! Den där backen utan häst är allt annat än enkelt, man dör, dör och dör. Men tillslut går det, man måste ha tålamod.
 
 

 
Bambi tog sig inte i mål först men lyckades hoppa av sin ponny före dem andra och tog hem vinsten! En riktig rysare och ack så duktiga dem var allihop. Skojj och mysigt att få leka med några drakar igen <3
 
 

 


så söta ponnys men morfar var sötast:)

Kram<3

2015-07-07 // 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback