» Intervju med en drake - Amanda Youngweb «

   De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.



 
Namn
- Amanda Youngweb

Ålder
- 22 år

Titel i klubben
- Medlem

Beskriv en vanlig dag på star stable för dig
- Loggar in och tänker att jag borde levla eller nått annat, men slutar oftast med att jag resultattävlar eller jagar rosetter i championaten, sen är det bara att vänta tills eventet börjat.

Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben?
- Fantastisk klubb med de bästa medlemmarna.

Har du skämmt ut dig på SSO någon gång?
- Har jag säkert, men är väl för dum för att inse det... 

Vilket är ditt favorit event?
- Älskar alla tävlingsevent, men roligast hittills var nog att spöa våra kära klubbledare på banorna haha. 

Berätta någonting om dig själv som kanske inte ens medlemmarna i sneakydragons vet?
- Jag har en sjuk jävla spindelfobi, kan inte ens titta på en bild med en spindel på utan att skrika rakt ut. 

Vad är det sämsta med att vara med i Sneakydragons?
- Inget!

Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på
- Jag skulle inte vilja ändra på något faktiskt, klubben är bra som den är!
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback