» Intervju med en drake - Sasha Duskgirl «

   De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.


 
Namn 
-Sasha Duskgirl


Ålder 
-ibland måste jag tänka efter men tror jag är 23
Titel i klubben: Medlem

Beskriv en vanlig dag på star stable för dig:
- jag gör min dagliga, och levlar några baner med hästen, pratar på TS med drakar om några är inne. ibland kollar jag när haley underfall hoppar runt som en groda på vingården....

Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben? 
-Alla i klubben är flummiga,man har aldrig tråkigt när man pratar med dom, nätterna är roligast då hittar man alltid på massa bus och ibland spårar de men de slutar alltid med skratt attacker. Skulle kunna skriva en lång sida hur mycket jag älskar denna klubb,fast orden skulle inte räcker till hur underbar klubben är. Det är inte bara en klubb i ett spel utan en familj, man kan prata om allt med alla..dom är såna fantastiska bra människor. och jag hoppas jag får ha kvar dom livet ut 

Har du skämmt ut dig på SSO någon gång?
-det tror jag faktiskt inte...

Vilket är ditt favorit event?
-jag gillar skattjakt och lekar..

Berätta någonting om dig själv som kanske inte medlemmarna i sneakydragons vet?
- hm, den här var svårt..vet faktiskt inte.. jag döljer inte så mycket.. finns säker något som jag måste alltid dricka vatten innan jag lägger mig trots att jag inte ens är törstig. 

Vad är det sämsta med att vara med i Sneakydragons?
-finns inget dåligt. 

Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på.
- skulle inte ändra på något, Stura och ledarna gör ett fantastisk jobb!
 





Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback