» Ännu mera tjuvkik! «

Gutenmorgen! Hoppas allt är bra med er. Idag kommer jag fortsätta med serien men även klämma in träning och frisk luft därimellan. Får ju huvudvärk om jag sitter alldeles för länge vid datorn så de går icke. Får ni också det? Jaja hursom ikväll ska Sneakycrew tävla mot medlemmarna i klubben, ska bli så skojj. Vilka tror ni vinner? Annars ska jag filma, redigera, skriva manus aaand on. Ehh ja min blogg är lite enformig just nu.
 
 
Eftersom jag typ inte gör annat än serien på SSO just nu så får ni ännu mer tjuvkik på en karaktär ;).. 
 



hmn.... En kille kanske. Det börjar bli officiellt bli en lantig-och-gammal-serie. Föresten när börjar du lägga ut klipp på din youtube Nemo? Börjar bli tråkigt...

2015-06-23 // 08:35:54

Hej! Når kommer första avsnittet av din nya serie? Kram

Svar: Det är inte helt bestämt ännu :) Det tar ett tag.
Courtney Silverhill

2015-06-23 // 09:56:01

Men åh vad jag längtar till första avsnittet! :D
Jag tror jag ser vem det är som har bytt hår, alltså ni i Sneaky Dragons är så roliga, smarta och väldigt SNÄLLA! Som byter hår för någon annans serie :)

Svar: hihi jag med :) Ja många har bytt utseende på grund av detta och det är såå snällt!
Courtney Silverhill

2015-06-23 // 10:38:14

Det är kanske något på landet och det var nog för några år sen! Men ändå jag längtar du är bäst på det här nemo💗

2015-06-23 // 16:00:57

Oj jag skrev fel det stod "Claire MasterknightL" det ska det inte stå x)

2015-06-23 // 18:06:56
» nikki

ja, jag får också huvudvärk som sitter i, i ca 1 timma så så jobbigt D: men det är ju bara kroppens sätt att visa att man inte ska sitta för länge vid datan :p och ni vinner helt klart :p

2015-06-24 // 04:27:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback