» Another week «

Ännu en vecka rullar in men faktiskt inte vilken vecka som helst, vi drakar har sista veckan innan sommarlov och jag kommer ta mina första kliv mot arbetslivet. Oj oj oj. Jag har även massa deadlines till den nya serien, nu jäklar kommer saker att rulla hoppas jag. Förutom att jobb och serier är prio ett i veckan så kommer jag fortsätta knåpa lite i minecraft mellan varven, man måste andas också. Vädret ska vara kaos så det blir nog mest mys inomhus och jag känner verkligen inte för att träffa folk just nu hehe.. Ibland har man sådana dagar. Eftersom jag inte spelat någonting typ så får ni ännu ett tjuvkik från nya serien, nämligen en av karaktärerna. Hmm... Vad är det för en filur må tro? Ni får fortsätta fundera för jag håller tyst ett tag till ;)
 
 



Hmmm... (Första)

2015-06-22 // 10:11:02

Det enda jag tänker på är lite medeltid... xD kanske inte stämmer alls dock. C:

2015-06-22 // 10:20:37

Nej, nej. Nu tänker man ju på "Landet" lite. xD

2015-06-22 // 10:22:01

Skulle säga att det inte direkt är 2015, utan lite äldre tid, och det kommer handla om några vänner, och serien kommer vara lite lantlig med c8

2015-06-22 // 10:27:57

Skulle nog gissa på något med landet. Och förr i tiden. Kanske inte lika mycket äventyr och sånt som Jorvik Vampyren men minst lika bra.

2015-06-22 // 11:49:44

Wow! Gissar att den utspelar sig för i tiden i t.e.x Jarlaheim. Kanske inte särskilt mycke för det jag är van vid på din kanal (jv och så) ,men gillar gammaldags serier! Och den blir minst lika bra som vampyr courtney❤️. Lycka till med den nya serien och hoppas att den kommer snart!

2015-06-22 // 12:55:07

Hmm........................................................................................ inga kommentarer. Hon va söt iaf :3

2015-06-22 // 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback