» En av mina första fans :) «

Ja det här är en väldigt gammal bild, nämligen på mig och ett fan. På den här tiden hade jag runt 30 läsare om dagen, Jorvik vampyren var inte ens påtänkt ännu. Har inte sett Abril på länge men hon är iaf en av de första fansen jag hade. Så kul att hitta sånt här :') 
 
 



kul! själv har jag typ inga läsare hur gör du?

Svar: Har skrivit bloggen i 2år och gör Jorvik vampyren, är ledare i sneakydragons m.m. Man måste få folk intresserad av än :) Kram
Courtney Silverhill

2015-06-11 // 19:36:39

Haha, jag har bytt till SERVer tre. Tycker du att jag ska byta tbx till server ett?

Svar: Åh du lever!! Eller klart du lever men jag visste inte om du spelar fortfarande. Gud så roligt. Trivs du på server tre så stanna där men annars tycker jag att du ska komma tillbaka :) <3 Stoor kram!
Courtney Silverhill

2015-06-12 // 07:55:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback