» Fredag! «

Godmorgon på er. Idag ska det bli 25 grader här, i skuggan! Herregud i love it, dock är inte grunden till poolen färdig så kan inte svalka mig när jag blir överhettad.. Men tänkte göra en skuggplats på tomten där jag kan läsa hästböcker och en solplats så jag bara kan pendla imellan. Låter rätt skönt va? Nu suger det att jag inte har någon bärbar dator kvar för då kunde jag bloggat och tidsinställt inlägg. Men innan jag ska slappa så ska jag ta mig till affären och handla ett litet sjukpaket åt min kompis som är sjuk, tänkte köpa glass, enkel mat och lite godis o ställa utanför hennes dörr (vägrar bli sjuk) Sen tillbaka till affären och handla åt mig själv. 
 
Ikväll blire en lugn hemmakväll och jag är så jävla lycklig för orange is the new black släpps idag!! Igår filmade vi även till JV så snart mina vänner kan jag färdigställa allt! Men idag är jag redigerings ledig. <3
 
 
Så sjukt jääävla pepp!!


Åhh, släpps Orange is the new black idag?! Måste se, mihihi :DD <3

2015-06-12 // 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback