» Glad midsommar! «

Hej på er, hoppas ni får en fin midsommar idag och äter mycket mat. Jag älskar midsommar eftersom man får äta potatis. Det är det enda jag äter, potatis, lax och sill sen är jag nöjd haha. Nemo i ett nötskal. Jag har fullspäckat schema hela dagen och hoppas faktiskt att det inte bir så sent in på natten, vill skriva manus i morgon nämligen.
 
 
Vad ska ni ha på er föresten? Jag har en fejk krans som jag köpte förra året, och har man en krans kan man ju ha vad fasiken som helst och se midsommrig ut. Men jag kommer ha en långklänning i vit leopard med öppen rygg och guldtatueringar på ryggen. Tror det blir fränt, är ju ganska brun efter allt solande så guld tatueringar på det är ju najs. Sen blir det nog höga platå sneakers i svart, eller skyhöga kilklackar? Hmmm... Tänkte färga håret också då det blekts massor, är typ koppar brun.. Men det såg väldigt fint ut till brännan så jag skiter nog i det. Men gud vad jag babblar, har jag någonsin diskuterat kläder här!? Jaja haha.
 
Midsommar = Femkamp och jag älskar ju att vara lekledare & bossa med folk!! Ja det här är verkligen en högtid i min smak ;) Nu lät jag hemsk, jag bossar inte men jag styr upp okej haha.
 
Nu har jag inte tid att babbla mer, blir borta hela dagen så vi hörs i morgon igen <3
 



Hej!
Jag undrar vem det var på bilden?

2015-06-19 // 11:27:04

Har du bytt utseende courtney?

2015-06-19 // 11:37:06
» Ebba

Undrar samma som de andra! :P VEM ÄR DET?! :O

2015-06-19 // 18:28:43

vad snygg du blev XD

2015-06-19 // 20:40:06

Vem är det på bilden? ;)

2015-06-19 // 22:13:21

Eftersom Courtney har slutat med Ja så har hon bytt utseende. Men Courtney, du är alltid lika sött och härlig! 💖

2015-06-19 // 22:30:14

Jag gillar korv,KINGKORV! Nemokorv gott också,Jannekorven är ganska svårstekt,men god ändå! Gillar du korv nemokingjannekorven? :DDDDD

PÖSS NEMO ÄLSKAR DIG,JAG ÄÄÄÄLSKAR DIN SERIE JAKTEN PÅ JULTOMTEN,LOVE LOVE IIHI :D


KRAM PÖSS DU ÄR ETT RÖSS!!! :D HAHAH

Kram pöss prött :) Aja Love NEMO <3



HHAHAHAHAHAHAHAH! "lär dig leta morötter Nemosötis"


Ja,baj baj ;)


Älskar dig Nemo!!! PÖZZZZZ

2015-06-20 // 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback