» Jag är anonym och kommer alltid att vara det «

Hej på er :) Jag vet att många av er redan vet detta och respekterar det men just nu väller det in både kommentarer och post från folk som vill veta eller försöker lista ut vem jag är irl. Jag ber er vänligt men bestämt att sluta fråga mig och sluta luska och fråga folk i Sneakydragons. Jag vill inte att ni ska veta vem jag är på grund av att jag inte vill ha massa fans på min instagram, facebook eller liknande. Jag är väldigt privat som person och gillar inte när vem som helst kontaktar mig, får kalla kårar alltså hatar det. Jag anser inte att jag är känd på så sätt att jag ska ha fans i verkligheten. Courtney är en karaktär och min blogg avslöjar väldigt lite om mig själv förutom att jag antar att min personlighet lyser igenom. Men ni känner inte mig och jag vill inte att ni ska göra det heller. Jag älskar att ni gillar det jag gör på YT och det där, men det tillhör inte mitt privatliv.
 
 
Den dagen min identitet läcker, vilket just nu bara känns som en tidsfråga. Så kommer min existens på SSO säga poff och gå upp i rök :) Så är det med den saken.
 



Förstår att du vill vara anonym och det respekterar jag❤️ Jo du är känd irl också för om jag hade vetat vem du är hade jag lätt gått fram till dig om jag såg dig ute någonstans😍 tillochmed killarna i min klass tittar på Jorvik Vampyren och ingen av dom spelar sso😎😊😍

2015-06-03 // 19:14:49

Hej! Respekterar dig till fullo och kommer alltid att göra det. Om stalkarna frågar dig så är dom bara irriterande och man kan skita i dem. Men om de börjar fråga SD och dina vänner så har det gått för långt!

Förfan alla stalkers! Stalka Nemo i sso, inte Nemo IRL!

2015-06-03 // 20:11:48

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du tyckte att jag ville ha info om dig Nemo. Jag skrev ett brev till dig inte för så länge sedan och de stod att jag tycket det skulle bli kul att du skulle åka till Värmland igen. Jag sa också att jag tror jag vet vad du har för färg på ditt hår.. :( Jag vill inte veta din irl info, Så jag hoppas du förstår att det inte var ett brev och skulle vara elakt mot dig. Hoppas du förstår.
/Valen

2015-06-03 // 20:55:44

Hejsan Nemo! Ylva här! Jag fatrar fullkomligt om du vill vara anonym. Det är hemskt att behöva gå runt och bara vänta på att nån ska fråga. Du känner ju inte ens oss liksom:)

2015-06-03 // 21:20:54

Förstår dig <3 jag vill oxå va anonym

Kram!!

(JORVIK VAMPYREN ÄGER) du med <3

2015-06-03 // 23:10:53

Jag förstår dig prisis !!
Och tycker alla ska respektera för det !!!
kram // Ella

2015-06-04 // 07:14:51

Kolla in min redigering till dig! Kram!❤️

2015-06-04 // 07:39:32

Det hoppas jag aldrig händer, tänker aldrig kolla på dom som vet vad du heter <3
Är väll också därför du har smeknamnet Nemo så kan du kalla dig det?

Svar: Nemo uppstod helt random faktiskt haha :D Men det är jätte skönt o gå under det istället för mitt förnamn eller så. Stor kram <3
Courtney Silverhill

2015-06-05 // 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback