» Jorvik vampyren säsong 3, the movie «

 Ladda upp med popcorn och vitlöksdipp (Obligatoriskt) och titta på jorvik vampyren säsong 3 the movie!
JAG har en iphone och kan se filmen från min egen telefon men vissa kan inte det, vet ej varför.
 
 
 
Vi hörs i morgon igen, nu ska jag kötta nya serien. Inte så långt kvar till trailer släpp!
 

 
 


» Ebba

Jag kunde se på mobil.Jättebra och jättesorligt😦

2015-06-29 // 12:45:40

En fråga: varför är inte frida med i sneaky dragons längre? Tacksam för svar!

Svar: Menar du Winterstorm? Hon lämnade för jätte jätte jätte länge sedan hehe.. Men hon tröttnade på spelet helt enkelt :) kram
Courtney Silverhill

2015-06-29 // 19:11:24

WIIHOO!! kan man skippa vitlöksdippen...? xD

Svar: Neeej svag vitlöksdipp är ett måste! ;)
Courtney Silverhill

2015-06-29 // 19:15:24

Det var en jätte lång film när man klippte ihop den! Jag orkade inte kolla på hela på en gång så jag tittade lite och pausade. Den var ju nästan 1 timme och 40 minuter!😉

Svar: haha ja! :)
Courtney Silverhill

2015-06-30 // 08:44:35

Älskar alla dina filmer som du gör!! Speciellt historien om Mary och flippen, förresten ser alltid dina filmer tills dom tar slut❤

2015-07-02 // 00:33:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback