» Klicka, klicka, klicka... «

När jag gjorde uppdrag tillsammans med Kim så läste han ju allting nästan, det var väldigt skönt haha! Nu läser jag knappt uppdragen utan springer runt och klickar på saker utan att veta varför.. Så himla tråkigt men jag orkar inte med dessa uppdrag. Som dem jag gjorde igår, samla pärlor över hela vingården, grattis du får ett par skor.. Alltså jaha? Lixom visst det är tidsfödriv men spelet börjar verkligen bli tråkigt, 1år utan huvuduppdrag eller vad är det?
 
 
 



Hej Nemo!
Asså jag håller med dig verkligen på uppdragen!! Men jag vill säga bara till dig att jag är ett av dina största fän och jag vill säga till alla i HELA Sneaky Dragons att jag kanske är för ung att gå med i klubben men! Jag kan göra exakt EXAKT vad som helst för att gå med och vara med mina största idoler på SSO! Ville bara säga det :)
Svara så fort du kan :)

Svar: Hej :) tack så mkt. Kram
Courtney Silverhill

2015-06-02 // 16:14:46
» Ebba

Vad har du förnamn och efter namn?Och adress?Jag har papper att skicka jag har skrivit på skolan om jv.😃ÄlskAr dig NEMO❤️❤️❤️

2015-06-02 // 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback