» Landet! «

Hej på er och godmorgon, idag är det fredag och dags för helg! Jag kommer ligga ute i solen och steka hela dagen och peppa inför kvällens resa. Jag ska alltså tillbaka till gården över helgen och vi har massor att fixa så det blir en jobb helg kan man säga. Vi åker även eftermiddag med stort släp så att denna resa blir väldigt lång, det är nästan 50 mil så ja är väl framme sent ikväll någon gång. Men det gör inget det är alltid mysigt att komma dit, mitt ute i skogen på en gård utan täckning. Hur ser eran helg ut? 
 
 
Pågrund av detta så kommer Jorvik vampyren inte släppas förens troligtvis mitten på nästa vecka.
Angående Jorvik vampyren så kanske ni förstår att jag inte har lust att sitta framför en skärm när det äre 20 grader och sol. Det är även just nu kämpigt med inspelningar då jag behöver ha så många av karaktärerna på plats. Men tro mig, ni ska få de sista avsnitten. Det tar bara lite längre tid nu under sommaren.
 




Hur gör man konstiga gester?

Svar: /gest i chatten :)
Courtney Silverhill

2015-06-05 // 08:48:45

Ta den tid du behöver Nemo!❤️👌🏽 och vad härligt att komma ut till landet☺️ Jag ska inte göra någon ting i helgen👌🏻

2015-06-05 // 08:48:53
» Ebba

Du ska inte känna nån press nemo.Det tar den tid det tar.

2015-06-05 // 10:55:05

Ska till Karlstad på lördag och ha det gött och Strömsholm på söndag (ridtävlingar )
Hoppas du får en fin helg !
Kram <3

2015-06-05 // 13:37:56

Om jag skulle gjort en serie skulle det kanske tagit typ en månad för att lägga ut ett nytt avsnitt😂 Och du behöver inte känna dig pressad eller nåt sånt❤️❤️

2015-06-05 // 17:53:31

Kul att du ska åka till landet igen! Sist du var där var ju Kim inne på din blogg och skrev vart du var och vad du gjorde när du åkte hem. Jag tyckte det var jätte kul att läsa så jag undrar om inte Kim, Sture eller Annie kan få skriva så igen. Vore jätte kul!
/Valen

Svar: Haha jaa han är så knasig :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-05 // 18:11:02

Ingen press

Jag ska på bröllopp i dag min morbror ska gifta sig


Martin&Linda💗❤️

2015-06-06 // 08:08:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback