» Lördagsmyys «

Godmorgon, det här är första gången som jag blivit tvungen att gå upp och sätta på datorn en lördagmorgon för att jag måste blogga. Jag har inte hunnit tidsinställa inför helgen och som ni vet brukar jag inte sitta framför datorn på helger. Ehm ja alltså den här helgen skulle bli en lugn helg hemma men förvandlades till att bli uppbokad, jag trodde faktiskt jag skulle spela lite denna helg men icke..  Igår solade jag hela dagen med en kompis, vi låg i gräset o spelade alfapet och käkade oliver, glass och chips haha.. Sen grillade vi ihop på kvällen med några och ja sen var ja dödstrött. Idag ska jag åka och slänga möbler, skräp och massa saker på dagen och sen vid 4 ska jag iväg på lite födelsedagsfirande vilket kommer vara hela natten.. Ja.. När ska jag blogga? Haha.. 
 
Äsch ni förstår säkert, sommar och allt nu <3 Eller jag vet att ni förstår, det gör ni alltid.
 

 
MEN alltså ni vet hundleken som jag berättade om? I torsdags körde vi den ihop med ett gäng härliga människor som vi hittade på vingården. Det var så jäkla kul alltså, ALLA kan vara med verkligen. Vi sprang runt i 2h säkert.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är så himla milt eller vad man ska säga, alla jagar en person och när den fastnar byter man person. Det låter tråkigt kanske men det är super kul! Har även börjat jobba vidare med leken så att vi kan köra den i klubben med liiiite mer avancerade regler iaf. Hoppas ni är med och leker någon gång! <3
 

 


jag vill vara med och leka det någon gång men var kan man hitta dig? XD

Svar: Vingården typ :D
Courtney Silverhill

2015-06-13 // 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback