» Måndag «

Godmorgon hurrni! Hur har er helg varit? Min har varit jätte bra men haft väldigt mycket att göra. På fredag åker jag tillbaka till gården i värmland för att jobba lite kan man säga så ingen lugn helg då heller. Jag har inte varit hemma och myst sen i april nu och min kropp börjar gå i strejk för jag ligger med en svullen och ond hals + ett tjockt huvud på det. Ni vet sådär as mosig? Blä!
 
Jag fick träffa Nina i helgen också, lyx! Har träffat drakar nästan varje helg nu på senaste. Bästa <3 
 
Jaja eftersom jag inte mår så bra så ska jag försöka ta det lite lugnt men jag har en hel del måsten att ta tag i. Vi får se när jag sätter mig vid datorn men jag har en del inlägg som jag vill skriva! :)
 
 
 
Hoppas ni är piggare än mig, ha en bra dag <3
 
 


Hoppas du mår bättre snart! ♡ Pöss på daj! ♡♡ :D

2015-06-01 // 09:44:39

Åh! Krya på dig Nemosen <3 Ska du åka till Värmland igen? Vad kul! Tänk om jag skulle se dig då. Fast jag inte vet hur du ser ut ;)Men den där blogg inlägget om ditt irl häst liv kunde jag se ditt hår iallafall xD :)
/Valen

2015-06-01 // 16:14:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback