» Midsommarvecka! «

Hallå där, nu har midsommarveckan startat. Alltså mitt i sommaren? Give me a break.. Men jaja, jag ska ha krans på mig hela veckan och det ska även hästarna jag rider ha. Lite piffigt sådär. 
 
 
Någonting jag inte ser fram emot är uppdateringen, samma gamla vanliga midsommaruppdrag. tredje gången gillt, eller blir det fjärde tillomed? Började april 2012, 2013, 2014, 2015 då blir det fjärde?
 
Dom är inge roliga.. Massa springa fram o tillbaka, hit och dit.
 

 


Du har rätt! Även om jag bara har spelat i ett år tycker jag att den är liite (eller mycket) tråkig.... xD

2015-06-15 // 07:12:07

OMG! Igår träffade jag dig vid sgb fontänen! Det hela började med att jag kollade på hästutrustning. Jag hade global chatt framme och då såg jag att DU hade skrivit! Någon i chatten frågade var du var, och når du svarat rusade jag dit. Jag hann bara ta bild eftersom att du skulle ringa hem men jag hade också tänkt skriva:Din serie ÄGER! Kram från katelyn!

2015-06-15 // 09:43:30

OMG! Igår träffade jag dig vid sgb fontänen! Det hela började med att jag kollade på hästutrustning. Jag hade global chatt framme och då såg jag att DU hade skrivit! Någon i chatten frågade var du var, och når du svarat rusade jag dit. Jag hann bara ta bild eftersom att du skulle ringa hem men jag hade också tänkt skriva:Din serie ÄGER! Kram från katelyn!

2015-06-15 // 09:43:45

OMG! Igår träffade jag dig vid sgb fontänen! Det hela började med att jag kollade på hästutrustning. Jag hade global chatt framme och då såg jag att DU hade skrivit! Någon i chatten frågade var du var, och når du svarat rusade jag dit. Jag hann bara ta bild eftersom att du skulle ringa hem men jag hade också tänkt skriva:Din serie ÄGER!Som Sagt,kram från katelyn!

Svar: aww tack <3
Courtney Silverhill

2015-06-15 // 09:45:40

Började ha alla mina midsommarkläder och utrustning redan förra veckan (inklusive krans).....Hehe

2015-06-15 // 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback