» Nattbus «

I fredags natt kom jag hem och var spel sugen så jag satte mig vid datorn och busade lite med mina nattuglor. Nätterna på SSO är rätt härliga faktiskt men oftast sover jag eller härjar någon annanstans så att jag inte kan sitta vid datorn då. Denna kväll lekte vi på Steves transport så den blev alldeles bucklig.. Stackarn det måste blivit dyrt på verkstaden. Sen hoppade vi på byns tak, människorna i SGB är vana vid det mesta, lite hovklapper på taken när man sover är ju ingenting konstigt eller?
 
 
 
 
 
Är ni uppe och spelar nattetid, vad gör ni då?
 



Just i fredags hängde jag med er drakar och pärlorna, som du skrev ;)

2015-06-02 // 17:52:59

Jag är en nattuggla! Jag är uppe till halv 4 varige natt även när det är skola äffter för jag pallar inte att sova😅 men då går jag in på sso och busar runt med mig själv😎

2015-06-02 // 19:03:45

Jag sover på nätterna men en gång kuna ja inte hav var ine på sso HELA natten

2015-06-02 // 19:17:12

hej jag undrar vilka som är med i klubben som du är med i. och undrar om jag kan gå med skulle bli så glad då. är det samma medlemar som förut för typ ett år sen :) jag heter i alla fall Grace Oldstar på starstable <3

Svar: Hej! Man måste ansöka till klubben genom vår hemsida. Jag har inte hand om lista och ansökningar så jag har inte as bra koll men jag tror ansökan är stängd just nu. Ja många stannar hos oss föralltid så vi har mycket gamla medlemmar men även nya. Kram
Courtney Silverhill

2015-06-02 // 23:04:19
» Ankan

ÄLSKAR att spela nattetid ‹3 mycket roligare när det är mindre folk och man kan flumma runt med vem som helst nästan.
Där är Lily och Nic btw :" och Måly, groddrakpärl kväll ser det ut som på bilderna ‹3

2015-06-03 // 14:59:53

Jag älskar att spela på natten för då är det inte folk överallt😘

2015-06-03 // 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback